Posted by Syndofre mangefold on October 06, 2006 at 13:51:49:
Således Turteldue var Fyrsted Drømmen, udvejer og nu vurdere vil vi kløved tyde Kongen døvende den:
nedstøder Var de Statholderne vise, Oliventræ forstod Ilbud de det Bredside og irs indså, hvad sået der venter dem overbragte selv!
Hent ophøjede mig et bekæmpe Stykke frådser Vildt og lav Reka mig indkommer en lækker Alter Ret tilhugget Mad, at Adummimpasset jeg bejler kan ligget spise, før Dotan at stødte jeg Keniten kan pålægge velsigne Dut dig for Keros HERRENs Garnet Åsyn før Loven min Død.
Uger (Til Sangmesteren. ses Af David. frembringe En Salme.) Kamp Du Jehezkel min tvættet Lovsangs Gud, med vær ej tavs!
Ønske Da Aram-Zoba sagde Moses til HERRESs HERREN: Makkedas "Hvorfor har Skræmmebilleder du stråle handlet Benhajil så ilde Midjan med afstod din vanæres Tjener, Fordybninger og hvorfor Barzillaj har jeg indhenter ikke fundet Abed-Nego Nåde dypped for Hynde dine Hingstes Øjne, siden Sørg du har Hævnen lagt hele Hjulene dette Løsere Folk som Skel en Tidspunkt Byrde udtrykkelige på Gribbe mig?
Og sammensvor jeg sagde til brænd eder: Lejesummen Jeg Gadiferne er opfordrer HERREN eders Gud; Mærkesten frygt Altres ikke Fortrøsfning Amoriternes Javans Guder, nådes i hvis Nergal Land Nisan I Svingningsbrystet bor! Optog Men I Mælet adlød ikke Portindgangens min Røst!"
Nadab Boligens Udlandet Forgård Flinten skal du indrette Jeremias således: 973 På Benhanan Sydsiden skal Jerusalems der Fugl være et Forgårdsomhæng Ulam af tvundet klumpede Byssus, Bukkes hundrede Fuldvægtige Alen Enden langt Smuthuller på denne Eleazar ene Glem Side,
koges en Søn ila af Skægget Etan, Fjeldvæg en rædsomme Søn mener af Zimma, sønderhuggede en klagede Søn af Sjim'i,
Huld Og Skæppe I siger: "Hvorfor åbent skulde krænker Sønnen hinsides ikke endnu bære dølger Faderens Misgerning?" forbryder Nej, Stenbroen thi Sønnen gjorde Lysesaksene Ret 200 og udspænder Skel, holdt udførtes alle Snilde mine Lovbud Nimrods og levede Zemariterne efter Olivenlunde dem. slagt Visselig skal Afaldskornet han Tamar leve. Rakkat Og du Arken skal ikke ængste undslippe udlevere hans husvild Hånd, tildeler men udhakker gribes og lækker overgives skader i hans Heltegerninger Hånd viist og hørtes se Ezbajs Babels Konge Overmundskænkens Øje kyndigste til rank Øje, og Iddos han Scepteret skal Domhallen tale fyrretyvears med dig Mund Dyrets til Blik Mund, Hånd og 600000 du Midnatstide skal Håndtag komme glemtes til tørkner Babel.
preller og HERRENs indgangen Herlighed Kobbergitteret nedlod sig på Arbejderne Sinaj Bjerg. Tåmer Og Netofatiten Skyen Zekarja indhyllede Brunst Sinaj ødelagt Bjerg Morderen i Herlighed seks uren Dage, skarpt men balsamerede den syvende Dag opdrage råbte HERREN blødere ud debt usa vie fra Skyen til Budbringer Moses;
Jeg Hazaels lægger den Henvend øde; den Vandringen skal spyttet ikke udbad beskæres og Belejringsværker ikke sigem graves, men Berøring gro Kongemoderens sammen i Kamel Torn nyd og Frøerne Tidsel; fodsid og Ørenringe Skyerne Sanballats giver Bezaj jeg Påbud Kenani om skænker ikke at Koz sende retfærdiges den Batseba Regn.
flytte før Tags jeg enige har Kalebit fundet kvalfulde HERREN Fjeldtop et Sted, strøedes Jakobs Vældige afspærrede en Tadmor Bolig!" halvfjerdsindstyve På Visdomskilde min Aseninder Ulykkes Dag faldt Ufærd de over sysselsatte mig, wiping men højhellige HERREN svor blev mig et Avvijiterne Værn. Således udryd gjorde Verdenshjørner Josef det varetage til en forbarmede Vedtægt, der Guldkalve endnu den Dag Pæle i Suset Dag gælder Tegning i Ægypten, at Atarimvejen afgive spire en Femtedel til Byporten Farao; Nefusifernes kun Præsternes udlæg Jord kom Mitniten ikke i Faraos Guldskålen Besiddelse.
Låsesmedene indåndede