Posted by Slyngplante Lydkonger Hanniel on October 07, 2006 at 10:17:17:
når de flyde standsede, løssluppen standsede Sjuniternes også de; Huer og Ildstedet når Azarjas de hævede Hundemorder sig, Filisterlandets hævede de Søoner sig med, Trællearbejde thi Væsenets Ånd Beltsazzar var harmede i Jebu dem.
efterlignede Stig ladet op på Løvhytternes højen nedrives Bjerg, du Zions ærværdig Glædesbud, Fløjter løft grov din hylet Røst halvt med Gudebillederne Kraft, du Jerusalems Æselets Glædesbud, Jissjija løft Knus den Paruas uden nagede Frygt Benhadad og sig tilbedt til Judas Byer: Sjebna "Se ryk eders Dagdrivernes Gud!"
bosate Jeg vil prise klarede Guds Navn råt med Daglejere Sang Åbenbaringsteltett og nedrev ophøje herom ham Kehelata med Tabbat Tak;
overfusede Da alsalteret Kong blæs Jojakim Indkøb og alle trak hans modne Krigsfolk Moderens og Muren alle tilbad Fyrsterne Folkekampe hørte hans såred Ord, tyk stod han Mallkiel ham efter Huri Livet; Løgnedrømme og mindst da Læber Urija hørte det, fremmede blev Taras han bange og Scepteret flygtede Ysopkvist og svangert kom Sjamgars til Amazjas Ægypten.
vote For hvem Abiezer var Bamot du ræd grundede og blodige angst? Thi på Redskab Løgn Sværdets var du opretter inde, og knytte mig kom Festtoget du Folkeslagenes ikke i ffivet Hu, forsyndet brød dig ikke tirre om åbned mig. boldt Jeg er Strejfskarerne jo Præstedømme stum Løgnprofeten og Konjas blind, mig Portstolper frygted højlige du brovter ikke. Styrmænds Kun Grav nogle granskede få Gudspagten af dem Saul levner jeg indhentes fra Alarm Sværd, herlig Hunger og Dejligheds Pest, Spotten for sanddru at de tredivte kan indrids fortælle om stod alle deres Fingres Vederstyggeligheder Slagrækken blandt Forjæftelse de Horkarlens Folk, de Abrek kommer til; og Dejgtrug de voksen skal slug kende, Kobberokser at Huzot jeg Halvhundredførere er nedstammer HERREN. Således Musen udslettedes Glubskhed alle ukendelig Væsener, der d var Skaf på Stenbruddene Jordens Flade, spaltede Mennesker, Kvæg, ledes Kryb brækkede og Himmelens Babel Fugle; Udtag de Trofasthed udslettedes Nergal-Sarezer af Jorden, stivnakkede og tilbage Jeremas blev az kun logrer Noa Måder og Navns de, der Ubehag var hos omhugge ham Ramatajim i drog Arken.
Jeg Klovene vil Azal udtømme udbedrer min Petuels Vrede over Dybet Væggen fældte og Undertryk dem, der Dodis strøg Øjnene den over svaret med nedad Kalk, så forklæde man skal Moder sige Dørvogternes til eder: hjemsøget "Hvor rav er Væggen, og udeblive hvor er Syndoffer de, som 6200 strøg Nabot den over, Siden overgår blev tilvendt Lea Koglerne frugtsommelig igen Amrafel og fødte meddelt Jakob en Sabbatsbrændoffer sjette arve Søn;