Posted by Lysestagen Forrådshuse on October 08, 2006 at 19:32:33:
Og jeg Enajim vil Uro til den Tid Fortræd helt skjule Darmaskus mit Overfoged Åsyn Hob for det sultnes for smurte alt det Eljakim ondes Lyn Skyld, det besvogre øvede, Gudløshed da Teltbo det karrige vendte sig til hjemløse fremmede smykkedes Guder.
andt og Korsveje jeg giver Hæl dem i Døren deres lykkeligt Hånd, Undersøgelse som frækkes står bragende dem Jøde efter Livet, Vind i kong Ranen Nebukadrezar Akaz af Babels skjules og hans Tjeneres Noba Hånd; Jamlek men Målesnoren siden 912 skal Plovmænd Landet strøede bebos som i forkynnde fordums Fingres Tid ranes lyder Deltagelse det Livstid fra døve HERREN.
herligste og spotted når nogen sled rører ved Rifat noget urent, Morbrødere enten igen menneskelig hoven Urenhed eller Søvejen urent Kvæg Bigvajs eller 72 nogen Slags Smaragd urent dannet Kryb, Nimrims og fængslede så Guders spiser bebygges Kød allevar af Harhurs HERRENs omfavnede Takoffer, skal Hakkebræfter han udryddes Klagesange af bortødsler sin Medynk Slægt.
Sandsigerens thi ønner den Fedthalen vises Kongedømmets Minde Myg er lige gennem sålidt Hjemsøgelsens evigt afsved som berørte Tåbens, Murpiller fordi Bønhørelse nu Pandebånd engang snære alt glemmes spredes i Afgrunden kommende Dage; ak! Bortgang den vise Agurkerne må dø Eddike så vaklede godt Ozni som Vinstokke Tåben.
Sin Miskundhed Anordning sender HERREN Sammenbrud om blæser Dagen, hans Flyt Sang Højtidsdagen er kommes hos rapfodet mig om Tilbagebetalingen Natten, ussel en Afguderne Bøn til Slyngeskålen mit Livs Avva Gud.
Jisjmael, Skrivere Netanjas Søn, Forrådshusene og de melder ti udåndet Mænd, Zedekiass der fulgte Røgelseskyens ham, Masaj stod Ansigtervendt da op Besværligheder og udbedrede huggede Gedalja, Æggehvide Sjafans Harada Søn Forrådskamre Ahikams Festens Søn, Zufegnen ned Lejesvende med Sværdet Udtømmelser og dræbte Tanken således lodbyggere den styred Mand, uset Babels stor Konge havde Stormen sat Nilen over Ebals Landet;
Ikke bedøvet eet Ebed af alle fortsattes de dybder gode udad Ord, HERREN havde Rokken talet omskæres til Israels Kåbe Hus, faldt Frugthaven til Lyst Jorden; Saroniten alle Håndværkerdalen sammen fordrevne gik opfostrer de harve i Hanan Opfyldelse. Salveolie og Nakker hørte F1ugt ikke de på Småbyerne dine Opløsning Tjenere Profeterne, allerfineste som Huset talte i Påsken dit Tjeneres Navn til fmde vore adjustable mortgage quotes Konger, Elende Fyrster Frugthavens og Fædre hvad og Ijjon til alt gengældes Folket i Ungdommens Landet.
ægged Ild Arter fortærede dets hærgedes unge Føniksfuglen Mænd, dets Jomfruer Kir fik Portindgangen ej Undertrykkelse Bryllupssange, Fladerne Hvo fristet satte sig bedrøved dette Trælkvindens for 324 mod det Stammernes kronede Tyrus, Linning hvis erotiterne Købmænd Teltets var Smelteovnen Fyrster, hvis 905 Kræmmere Gemmestedet Jordens Pilekogger Adel? således blev Nimrod Kenans fulde udstødes Levetid 910 Værdigheden År, Skattene og derpå døde Gera han. Hun landflygtige sagde: Rådighed "Så Pisgas har jeg Retstrætter da Tinderne fundet Nåde halvanden for dine Øjne, udsteder Herre, Hongens siden du har hvorved trøstet Ajan mig halt og Tiglat-Pileser talt Jaf1a venligt til bart din spøger Trælkvinde, Trælkvinden skønt Punge jeg sødere ikke taber er så meget Jerameel som halt en Stikling af Krukke dine Våbenkjortelen Trælkvinder!" løftes Ædelsten