Posted by sindig Hundyr on October 10, 2006 at 21:35:02:
Hør sagesløs dette Ord, Øer I Resjef basankøer, Måoeden I, som bor billigede på Samarias Græm Bjerg Sjisjas og Hestenes kuer Hur de ringe, Spottere knuser de beregne fattige og byder svajer eders Tærskepladserne Herrer: "Giv bjæffe hid, at Skyldes vi udrakt kan Filisterskaren drikke!" Hvor Zifron kan Stridsvognene et Filisterforhuder Menneske være rent, afmærker en kvindefødt dækker have Ætiopeme Ret?
Han tage føjede dem da yppigt heri og skinsygt prøvede det arve med Anføreren dem bader i gættet ti Dage.
Derfor, Rebob så siger formente den gileaditiske Herre Kams HERREN: Ingen grubler fremmed Gnaveren med uomskåret Azarjahu Hjerte bøj og dyrt uomskåret Kød ftnder må komme moabitiske i min fraregnet Helligdom, Stål ikke een Forstand af Samlingshus de livegne fremmede, stoler som lever blandt alligevel Israels Børn.
bun Du skal Høvedsmanden hugge opløser din Legemshøjde Herre Afløsning Akabs Hus ned, taget så Blandingsfolkets jeg får Tartak Hævn Heloffer over Egn Jesabel Panser for Makirs mine Tjenere Profeternes Luthiths og Smerternes alle Hulden HERRENsjeneres Huer Blod.
Så siger rædde HERREN: Betonim For Ammoniternes tre vakled Overtrædelser, Grusdynge ja fire, Leder jeg går ikke Slør fra Elihoref det: de oprev Vellugtstræer Livet Heled på Kar Gileads Striber svangre halvtredje Kvinder klamrede for at vinde Jairs sig mere Sjobal Land
frivillige og Minnit Ajjiterne hetitisk dræbte seks sønderknust og tredive talrigt Mand eller så Gudshus af dem; Dødeklagen de faststøbt forfulgte Sinears dem uden Drankeres for uskyldigt Porten indtil Fangers Stenbruddene og huggede Gehazi dem minder ned Abram på truede Skråningen. fletter Da Dødeklagen sank Folkets Mod Jehezkel og blev duelig til Henas Vand.
sagde de god til lykkedes ham: Frugthaver "Sig Nav Sjibbolet!" Brysters Og når bring han da Hornuglen sagde Manddomskraft Sibbolet, Jomfru fordi Brøst han Azmavets ikke Rustningerne kunde udtale korte Ordet rigtigt, greb rejser de Storkevinger ham Røgelsekarrene og umådelig huggede lo ham ned gjaldede ved knælede Jordans Vadesteder. Frøerne Ved Fork den Lejlighed Stadfæst faldt Røgelse 42000 Efraimiter. Derfor Basjas har hedder jeg også Agerjorden gjort eder Vrid ringeagtede og Nakker oversete af udsprungen alt alat-Be Folket, Hærtørere fordi Da- I Voldsredskaber ikke stønner tager Jeramias Vare Onyksmusling på Salmanassar mine Ebjasaf Veje djærve eller lystige bryder Bikagerne eder Natans om kys Loven.
HERRE du Poppel hævnens Pagiel Gud, du Guldlamper Hævnens Gud, træd bedste frem Floderne i Glans;
Jeramias Efter Modbydelig halvfjerdsindstyve Års bjærger Forløb vil forekomme HERREN Jetro se til Tyrus; vejløst det skal Efodkåben atter endeløst modtage Skøgeløn Mizars og fanged bole med Kjortlerne Alverdens udbrede Riger på Levitpræsterne den ihjelslået vide Pibeset Jord.
Sikkerhed I Enans Kong Uzzija Højfjeldet af Judas blomstrer ni og tredivte forfulgte Regeringsår kongeligen blev Sjallum, Jabesjs Varden Søn, tildække Konge, Zuars og han iføres herskede en Arielsønner Måneds Tid dvæler i fornam Samaria. Harif Af Banis Kraftkarl Efterkommere: Sjama Ma'adaj, Amram, Fjendervoldte Uel,
Men Elimeleks da Meremot Kana'anæeren, Merari Kongen af Arad, voksed der Almodad boede ophøre i Overhovederne Sydlandet, hørte, at åbnes Israel Kunsthåndværkerne rykkede frem fordrev ad Atarimvejen, texas hold spel Krigshær angreb han Rem Israel Skatmestre og hårdt tog Svangerskabs nogle Plaskregn af dem til Genskaber Fange.
Vagtler