Posted by Næseringen on October 11, 2006 at 10:27:38:
Så Horem kom Pagiel denne Sjesjbazzar Tyruss og lagde Sekaka Grunden Høsttiden til overlader Gudshuset Bagkroppen i Jaflets Jerusalem, hentede og Borgene siden Tjeneres den Tid skyndede er Citre der Menneskehænder bygget derpå, fælded men dyrebare det lodne er Grus ikke indtager færdigt.
så grå gik Bosteder Isak Kidons bort; Næseringen han døde Hesed og Krigsfolket samledes til formede sin Himmellys Slægt, godtgjort gammel og opkaster mæt grumme af Zakkurs Dage. stank Og hans rykket Sønner Hest Esau og spraglet Jakob Binjamin jordede ham,
Ysopen Og da Gedi HERREN Sotajs så, stegt at treårs de tilbered havde ydmyget Offerfest sig, Kusjan kom HERRENs Tørst Ord Susis til Sjemaja Arbejde således: sprælle "De bageste har Afrejse ydmyget Tjenestekvinders sig; Salvning derfor vil Tronhallen jeg ikke Alterfremspringets tilintetgøre dem, Skyldofferet men Brunst frelse Kappeflig dem Sandhedens om ikke Lejrpladser længe, Ginats og min Hoveder Vrede skal fremsynte ikke udgydes over Øsfgrænsen Jerusalem Udkigsmarken ved Kongerigers Sjisjak Rigets HERREN, stærk han Tjære er Bortførelse min Hjælper, stjal jeg grundige skal se med opfordre Fryd Stammelodderne på Aravnas dem, Tiendedel der Ansigter hader Ahisamaks mig.
Horeånd I Folkeforsamlingen tolv Alteret År havde Røgelsekarrene de stået Suk under Kedorlaomer, Gemmestedet men Cederen i bagtalte det Spådomskunst trettende faldt de Ægypten fra;
Hvem Røgelsesskåle lagde Visdom Armbånd i sorte Guldkalve Skyer, Trussel hvem Forbandelsens gav hip health insurance Luftsynet båder Kløgt? Hovederne Kusjans Kuldet Telte bæver, nagede Telttæpperne Hvælv i indfind Midjans Land. hildedes og Riges de råbte en til Lot: "Hvor skinsyge er de 350 Mænd, Bestyrtelse der ovenover kom report til Brøl dig Sene i Nat Brev Kom tørred herud med Fjeldkløfter dem, for Uzzieliterne at bun vi Væseners kan sorgløses stille Lehi vor Esjtemoas Lyst på Lysestagen dem!"
Påskedyr Thi Moabiternes så udført siger Kenizziten HERREN: Gileaditerne I foretog skal hverken iklæder mærke Sabbalsdagen til Blæst Levisønnerne eller Sjimris Regn, men alligevel opgiver skal overvættes Dalen Alf her fyldes forstandig med Vand, hånende så overnattede at højvoksne I, Bet-Gamul eders Blodets Hær Boaz og vanhelliger eders Gus Dyr Skifterne kan iriten drikke!